A 4 legjobb módszer a felkapott közösségi média trendek megtalálására a szállodák számára

A felkapott közösségi média marketing trendek a hoteleknek is számtalan lehetőséget kínálnak, viszont ezeknek a megtalálása rendkívül egyedi és hosszadalmas folyamat lehet a szállodatulajdonosok számára. Végül is a közösségi média egy hatalmas terület, amely gyorsan változik a nézők számára elérhető tartalom sokaságával. Sok szállodatulajdonos nem tudja, milyen trendeket keressen, vagy hol találja meg azokat. Fontos, hogy naprakész maradj a népszerű közösségi trendekkel, mert ez nagyszerű módja annak, hogy új utazóközönséget érj el, és növeld a foglalások számát szállodádban. Szerencsére van néhány hatékony módja annak, hogy megtaláld a felkapott közösségimédia trendeket a szállodák számára, és hogyan tudd ezeket felhasználni hoteled reklámozására. 

Felkapott social media trendek

Népszerű/Felkapott oldalak

Az egyik szolgáltatás, amelyet minden közösségi platform (TikTok, Instagram, Facebook) kínál, egy felkapott vagy népszerű oldal, amely olyan tartalmat hoz létre, amely nagyon jól teljesít az elköteleződés és a nézettség tekintetében. Ez az oldal tökéletes a felkapott trendek megtalálására, amelyekből ihletet meríthetsz, mert egy helyen szolgál minden trendi kép és videó számára. Szállodatulajdonosként kihasználhatod ezt az oldalt azáltal, hogy beépítesz olyan általános trendeket, mint a tánc, a dalok, a mémek. Az utazók hajlamosak olyan tartalmat kutatni, amely releváns, és olyan bejegyzésekkel foglalkoznak, amelyeket ismernek. Ennek a hasznos közösségimédia-funkciónak köszönhetően a közösségi kreativitás végtelen és elérhetőbb, mint valaha.

 

Címkék és hashtagek

Egy másik fantasztikus technika, amelyet használhatsz, ha konkrét hashtageket vagy címkéket keresel a közösségi oldalakon. A hashtagek segítségével gyorsan megtalálhatod azokat a bejegyzéseket, amelyek az általad aktívan keresett témákat tartalmazzák. Például a vendéglátóiparban gyakran használt hashtagek a következők, de természetesen érdemes a felkapott magyar hashtagek között is keresgélni:

•    #Hospitality
•    #Hotelindustry
•    #Hotels
•    #HotelMarketing
•    #TravelandToursim

Ezenkívül ösztönözni kell vendégeidet, hogy jelöljék meg szállodádat közösségi média bejegyzéseikben. Ez a taktika kölcsönösen előnyös, mert szállodád nagyobb társadalmi kisugárzást és tudatosságot kap, míg a vendégek ösztönzőket és közösségi érzést. Ha több lehetőséget biztosítasz az utazóknak, hogy kapcsolatba lépjenek szállodáddal, sokkal gyorsabban kaphatsz több visszajelzést a vendégektől. Az időszerű visszajelzés kulcsfontosságú vállalkozásod számára, mert lehetővé teszi, hogy a vendégigényeket tudatosan kielégítse és egy lépéssel a versenytársak előtt járjon. 

 

A csapatban nincs „én”

A felkapott trendek felderítésére szolgáló lista 3. helye az, hogy munkatársaidat bevond a közösségi média kezdeményezéseidbe. Értékes forrás, ha betekintést és tartalomjavaslatokat kaphatsz csapatodtól, mert lehet, hogy már ismerik a jelenlegi társadalmi trendeket. A szállodacsapat tagjai kiváló munkát végeznek a közösségi videóidban és képeidben is, hiszen arcot adnak márkádnak, ami segíti a márka relativitását és kapcsolatát. 

 

Kérj szakértői segítséget

Végül, ha segítséget kérsz egy digitális marketing cégektől, az segíthet a népszerű közösségi média trendek felkutatásában. Ezek a cégek arra specializálódtak, hogy szakértők legyenek a közösségi médiában, és A-kategóriás közösségi tartalmat készítsenek digitális marketingprojektjeihez.