Állítsd be a célközönségedet
A célközönség meghatározása segíthet olyan tartalom létrehozásában, amely hatékonyan eléri a kívánt demográfiai csoportot. Miután megismerted a kívánt demográfiai csoportot, vizsgáld meg, hogy milyen típusú tartalmakkal szoktak kapcsolatba lépni, majd használd ezt fel arra, hogy megtaláld a piaci rést, finomítsd márkádat és kiemeld ezzel a TikTok fiókodat. Maradj egyedi miközben részt veszel a releváns trendekben, a hashtag-kihívásokban, vagy más TikTok-videókkal és fiókokkal duettezel.
Használd a trendeket és a felkapott hashtageket
A TikTok másként működik, mint a többi közösségi média platform, amelyekhez hozzászoktál. Ha felkapott videókat hozol létre, és felkapott hashtageket használsz márkád tartalmaihoz, akkor a tartalom még jobban megjelenik az alkalmazás For You (Neked) oldalán, ami végső soron nagyobb láthatóságot biztosít.
A felkapott hashtagek használata gyakrabban jeleníti meg a tartalmat a TikTok algoritmusban. A videó- és hashtag-trendek arra ösztönzik a TikTok közösséget, hogy kapcsolatba lépjenek egymással, ami elengedhetetlen a követés növeléséhez. A fogyasztói elkötelezettség létfontosságú, ezért naprakész maradni a felkapott hashtagekkel, szűrőkkel, hanganyagokkal vagy koncepciókkal, döntő fontosságú. Gondold át, hogyan fejezheted ki márkaidentitásodat a TikTok trendjein keresztül. A széles körben elterjedt és releváns trendek, különösen a vállalkozásod szegmensein belüli trendek bevonásával népszerűsítheted márkádat és TikTok-tartalmadat a kívánt demográfiai csoportban.
Hozz létre influencer partnerségeket
Maradj következetes
Mint minden vállalkozó tudja, a következetesség kulcsfontosságú. Ez a koncepció döntő fontosságú a TikTok marketing stratégiádnak a kialakításakor, hogy valódi és elkötelezett követőket hozz létre. Naponta legalább egy-három videó közzététele segít abban, hogy gyorsan jelentős közönséget alakíts ki márkád számára.
Bár a napi többszöri bejegyzések közzététele a TikTokon feleslegesnek vagy fárasztónak tűnhet, a következetes közzététel kritikus fontosságú ahhoz, hogy releváns és felkapott maradj a platformon. A tartalomnaptár vagy -tervező, a videókoncepciók storyboardozása és a videók kötegelt filmezése jó megoldás. Ne feledd, hogy a következetesség ugyanolyan fontos, mint a minőség, ezért ne hagyd, hogy a folytonos közzététel nyomása befolyásolja a videótartalom minőségét.